Minä riitän


Tällä viikolla olen saanut paljon kritiikkiä siitä, etten ole hoitanut joitakin asioita nopeammin, tehokkaammin, aktiivisemmin, paremmin, mitä lie. Olen joidenkin ihmisten mielestä toiminut väärillä tavoilla. Tästä on vaikeaa ottaa etäisyyttä ja arvostaa omaa tekemistään.

Olen sairastellut paljon ja eteeni on osunut useita käytännön vastoinkäymisiä. En ole ollut aurinkoinen, pirteä tai maailman paras multitaskaaja, mutta olen hoitanut asiat omalla tavallani, omaan tahtiini, riittävän hyvin ja tasaisin tuloksin.

Jaksaminen on kortilla ja herkistyn helposti ja otan itseeni myös silloin, kun siihen ei oikeasti olisi syytä. Siksi minun pitää muistuttaa itseäni:

Olen tehnyt voitavani. Minä olen riittävä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kaunan kahleet

Palkkapäivä, vaaran päivä

Palkkapäivä takana, hyvä niin