Tarpeeksi lepoa

 Kolmas päivä ilman riippuvuustoimintaa. Ainakin vielä tämä uusi vuosi sujuu hyvin. Tietty mieli välillä kääntyy yllyttäviin, sairaisiin ajatuksiin, mutta olen saanut vietyä keskittymisen johonkin muuhun vielä melko vähällä vaivalla.

Tänään olen keskittynyt fyysiseen hyvinvointiin ja armollisuuteen omaa kehoa ja mieltä kohtaan. Nukuin pitkään, olen syönyt terveellistä kotiruokaa, tehnyt pieniä kotitöitä, mutta pitkillä tauoilla. Olen vielä flunssainen ja uupunut loppuvuoden pelaamisesta, stressistä ja huolista. 

Olen pohtinut kuinka huolehtia terveydestä. Rankan treenin ihmistä minusta ei saa tekemälläkään, mutta lähiaikoina täytyy panostaa ainakin kävelyyn, mahdollisesti pyöräilyyn sekä kevyeen voimisteluun.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kaunan kahleet

Palkkapäivä, vaaran päivä

Palkkapäivä takana, hyvä niin