Flunssaa ja lamaannusta


Tämä viikko on edennyt hitaasti ja vakaasti, lipuen tasaisesti ohi. Koko perhe on ollut flunssainen. Energiat on säästöliekillä. Olen ollut kotona hoitamassa nuorimmaista nuhanenää samalla itsekin sairastaen. Olen erittäin tyytyväinen, että olen jaksanut puolikuntoisenakin keskittyä edes muutamaksi minuutiksi joka päivä omaan itseeni, omaan toipumisprosessiini, joko harjoittein tai lukemalla riippuvuudesta ja keinoista vahvistaa omaa pelaamattomuutta.

Muutoin olen ollut paikoitellen jopa lamaantunut. Minulla ei ole jaksamista keskittyä muuhun kuin lapsiin ja omaan toipumiseen nyt. Akuutteja ongelmia olisi kyllä, remontti-, vesivahinko-, parisuhde-, ja terveysasiat ovat ihan hujan hajan, ja tunnen syyllisyyttä siitä, etten tiedä kuinka edetä niiden suhteen. 

Nyt en osaa kuin olla paikoillaan ja toivoa, että flunssan jälkeen keksin, mihin asiaan etsin ratkaisua ensin.

Elämä, anna minulle armoa ja tyyneyttä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Addiktion tarkastelua

Kaunan kahleet

Toiset ihmiset ovat tärkeitä toipumiselle